bunga

My Blog List

Wednesday, July 23, 2014

Cameeron Again version 2

Kali ni tak lepaskan peluang untuk pegi ke Rose Valley ,mungkin banyak yg dah berubah ..atau mungkin masih sama kan..apapun biarlah gambar berbicara..\

 Post kat sini merujuk kat gmbar butterfly tu..sangat menarik menurut pandangan mata aku,butterfly ni betul2 kt tepi tebing,jenuh nk meng "adjust" cmne nk amik pic ni..apapun berjaya jugak aku amik gamba nie...
 Ini anak kakak aku , aku pegi bercuti memang cuke bwk anak2 buah..jadi rmai baru seronok..nama dia Balqish Nafisha
Aksi anak2 dgn dragon fly..ikut kan hati aku nk panjat gak tapi nnt kate aku sakel pulak..kehkeh..kat atas niee seronok..sejuk...
 selfie selfie kat pokok segar di sini..percutian yang awesome!!
 inilah sebahagian krew2 yang ikut percutian nie..time ni nk mendaki rose valley sampai puncak,tapi x larat..hehe..so kat sini lah pengakhiran pndakian kami..
 Bungaa ni tak seindah namanye..namun aku suka..sebab dia cantik
 selfie kat lukisan doraemon..aku suka ngn doraemon..cute n commeelll...
 aksi anak2 bila dapat jalan2 jalan
 havoc dgn eskem kt sini..sedap ooo...kecur liur menengoknye
                                                        love u my sweety lovely husband!!
 none to sayyy
 Triple "N" Normila , Nor Rapidah n Nurul Afiqah
 Muuuaahhhhh
 Mohd Akmal n his wife
 Like dis pic kat Agro Mashorr


sekian...sahaja .memorial on cameeron highland...

No comments:

Post a Comment